צילום מגזיני

צילום מגזיני

הצילום המגזיני מתואם ומתוכנן מראש. ישנו מועד צילום ולכן הצלם יכול להתכונן מראש ולהחליט איזה רעיון של תמונה לצלם. הצלם קובע מראש מועד צילומים ומביים את התמונות אותן הוא מצלם.

לצילום המגזיני יש חשיבות רבה לאיכות התמונות ולהיבט האומנתי בה. עקב כך שהתמונות מבוימות , על הצלם להיות בעל כישורים מיומנים ובעל ציוד מקצועי על מנת לצלם צילום מגזיני באיכות גבוהה ומרשימה.
המדד לצילום המגזיני הוא באיכות הצילום והרמה המקצועית שלו, צלם מגזיני מוצלח הוא אחד בעל מיומנות בצילום ובימוי התמונה, והוא מצליח להעביר את מטרתו דרך התמונה המצולמת. צלמי מגזינים אינם חייבים להיות זריזים ולתפוס את הרגע הנכון כצלמים חדשותיים, משום שיש להם את ההזדמנות לצלם כמה וכמה תמונות בסטודיו או מקום צילום מוכן מראש, עד שתצא להם התמונה הרצויה.
אך, לעומת צלמי חדשות, עליהם להתמקד בהיבט האמנותי באופן מדוייק, הם צריכים לדאוג שהתמונה תיהיה באיכות גבוהה וכי כל חלק בה ייצא מושלם וללא פגמים, אחרת התמונה המגזינית לא תיחשב כטובה ולא תיהיה ברמה גבוהה כפי שאמורה להיות.
מצופה מהצלם המגזיני שידע "למכור" את התצלומים שלו באופן שיגרום לאנשים לרצות להידמות לדמויות בצילום או לרצות לקנות את פריטי הלבוש אותם הם לובשים.
בצילום המגזיני הבא, רואים את הדוגמן עומר דרור שמדגמן לרשת האופנה קסטרו את בגדי הגברים החדשים. התמונה היא באיכות צילום גבוהה ומעבירה את הצבועוניות והשלמות שבלבישת הבגדים האלה, על כן היא נחשבת לצילום מגזיני מוצלח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה